ua en ru

Збиток Київського метрополітену за I півріччя 2013 р. виріс на 13% - до 177,6 млн грн

Збиток КП "Київський метрополітен" за і півріччя 2013 р. склав 177,6 млн грн, повідомляє прес-служба підприємства. Таким чином, порівняно з аналогічним періодом 2012 р., збиток зріс на 13%.

Збиток КП "Київський метрополітен" за і півріччя 2013 р. склав 177,6 млн грн, повідомляє прес-служба підприємства. Таким чином, порівняно з аналогічним періодом 2012 р., збиток зріс на 13%.

Доходи Київського метрополітену за і півріччя 2013 р. склали 470,1 млн грн, з них:
- від перевезень пасажирів - 371,6 млн грн;
- від надання площ в оренду - 8 млн грн;
- від надання права на тимчасове використання місць під рекламу - 5,8 млн грн;
- інші (від надання послуг стороннім організаціям, об'єктів соціальної сфери, реалізації вторресурсів тощо) - 18,1 млн грн;
- отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з міського бюджету - 16 млн грн;
- отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з державного бюджету - 50,6 млн грн.

Витрати Київського метрополітену за і півріччя 2013 р. склали 647,7 млн грн.

Читайте також: Збиток "Київського метрополітену" в 2012 р. виріс до 345 млн грн

Незважаючи на складну економічну ситуацію, в метрополітені виношують багато планів з модернізації та впровадженню нових технологій. Так, до 2025 р. планують побудувати 30 нових станцій. На цей рік заплановано відкриття станції "Теремки". За даними голови КМДА Олександра Попова, будівництво однієї станції та прокладання 1200 метрів самої колії на сьогоднішній день коштує близько до 800 млн грн.

Також на 2013 р. заплановано початок будівництва метро на Троєщину у Києві розпочнеться в 2013 р. Раніше заступник голови КМДА Михайло Кучук заявляв, що через відсутність фінансування будівництво метро на Троєщину не почнеться в 2013 р.

Крім того, як заявляв Попов, київська влада реалізовують програму оновлення поїздів метро, ​​в рамках якої "протягом року ми отримаємо приблизно 120-130 нових вагонів".

Останнім часом тема вартості проїзду в громадському транспорті столиці піднімається постійно. Але чиновники заявляють, що ціни рости не будуть, не дивлячись на те, що місто дотує кожну поїздку в метро. Востаннє Попов заявляв, що економічно обгрунтована вартість проїзду в київському метро є 3,5 грн за поїздку, однак найближчим часом київська влада не підніматимуть ціну до цієї позначки.

Читайте також: Будівництво метро на Троєщину у Києві розпочнеться у 2013 р., - Вілкул

Транспортна мережа Київського метрополітену на даний момент складається з 3 ліній, 50 станцій з експлуатаційною довжиною ліній 65,18 км. Питома вага пасажироперевезень Київським метрополітеном у загальному обсязі перевезень усіма видами міського пасажирського транспорту становить понад 50%. За день метрополітен перевозить в середньому 1,3 млн осіб.