ua en ru

Підготовчі роботи до будівництва нового Бескидського тунелю виконані на 90%

Підготовчі роботи до будівництва нового двоколійного Бескидського тунелю виконані на 90%, їх планують закінчити восени. 

Підготовчі роботи до будівництва нового двоколійного Бескидського тунелю виконані на 90%, їх планують закінчити восени. Про це повідомила прес-служба "Укрзалізниці".

Врізка тунелю розпочнеться після затвердження проекту Кабінетом міністрів України.

За словами начальника відокремленого відділу з будівництва Бескидського тунелю Володимира Харлана, оскільки будівництво Бескидського тунелю вестиметься безперервно у три зміни, то сформовано достатній запас будівельних матеріалів.

Для будівництва тунелю буде використано понад 81 куб. метр бетону та понад 7 тис. т армованих конструкцій. Будівельні матеріали постачатимуть українські виробники.

"Залізничники облаштовували склади для піску, щебеню, змонтували ємності для зберігання цементу. Утворено склад вибухових речовин, за допомогою яких відбуватиметься проходження гірської породи. Крім того, буде споруджено 300 м бетонного покриття до відвалу гірської маси з пройденого тунелю. Натомість генпідрядник завершуватиме прокладання 150 м дороги до порталу. На виконання цих робіт знадобиться приблизно місяць", - йдеться у повідомленні.

Одночасно, як повідомляється, залізничні будівельники виконують підготовчі роботи для істотного зменшення радіуса кривої на найвищій точці перевалу - «обтесують» схил гори. Тут буде вибрано 40 тис. куб. м ґрунту і прокладено залізничну колію, якою поїзд зможе рухатися зі швидкістю 70 км/год, що значно більше, ніж зараз.

За підрахунками фахівців, для проходки тунелю і закріплення нижнього та верхнього склепінь знадобиться 960 днів. Інженерна споруда довжиною 1 тис. 800 м і діаметром майже 11 м пролягатиме на глибині 180 м від поверхні Бескидського хребта.

Внутрішні роботи виконуватимуть залізничні підрозділи, зокрема, вони прокладуть колії, мережі зв'язку тощо.