ua en ru

Експлуатацію Нyundai припинили через технічну несправність одного потяга, - Мінінфраструктури

Експлуатацію десяти поїздів Нyundai Rotem призупинили через технічну несправність одного з них, решта - перевіряються задля безпеки пасажирів.

Експлуатацію десяти поїздів Нyundai Rotem призупинили через технічну несправність одного з них, решта - перевіряються задля безпеки пасажирів. Про це повідомила прес-служба Міністерства Інфраструктури України.

"Через виявлену технічну несправність в одному з поїздів Інтерсіті+ компанія Нyundai Rotem, спільно з Українською залізничною швидкісною компанією, вирішили задля безпеки пасажирів тимчасово призупинити експлуатацію всіх 10 поїздів. Комплексний технічний огляд електропоїздів проведуть корейські фахівці", - йдеться у повідомленні.

Як зазначається, поїзди компанії Нyundai Rotem впродовж всіх двох років експлуатації перебувають на гарантійному обслуговуванні виробника. У разі виявлення недоліків, поломок, технічних несправностей, компанія- виробник усуватиме їх за власний рахунок.
При цьому, перевезення за маршрутами курсування поїздів Інтерсіті + забезпечуватимуть інші склади поїздів з локомотивною тягою.
"Пасажирам, які придбали квитки на поїзди Інтерсіті+ та здійснять поїздку залізничним транспортом буде повернена різниця вартості проїзду. У разі відмови від поїздки кошти будуть повернені у повному обсязі. Для цього пасажирам потрібно звернутися до залізничних кас вокзалів", - йдеться в повідомленні.

Поїзди виробництва Нyundai Rotem повернуться на маршрути після ретельного комплексного обстеження.

Нагадаємо, вчора "Укразилизныця" тимчасово зняла з експлуатації поїзда Hyundai для проведення техогляду.

За словами першого заступника генерального директора "Укрзалізниці" Микола Сергієнко дане рішення було приянято у зв'язку з поломкою одного з потягів.

"Вона сталася з вини виробника", - зазначив він.

Згідно з повідомленням, масово виходити з ладу потяги Hyundai Rotem почали ще взимку 2012 р. Тоді це пояснювали впливом низьких температур, а також недоліком часу на випробування, проведені перед їх запуском на лінію. Поїзди випробовувалися на території України близько двох місяців, у той час як у Росії при запуску швидкісної залізничної лінії на випробування поїздів Skoda був виділений рік.

Зазначимо, що в Україні з 2012 р. експлуатуються 10 поїздів виробництва компанії Hyundai Rotem загальною вартістю 307 млн дол. Всі вони перебувають у віданні держпідприємства "Українська залізнична швидкісна компанія" - дочірньої структури "Укрзалізниці". Поїзди курсували між Києвом і Львовом, Донецьком, Дніпропетровськом, Харковом, Тернополем, Запоріжжям, Хмельницьким, а також між Донецьком, Дніпропетровськом, Сімферополем і Харковом.