ua en ru

"Теремки" навряд чи відкриють до Дня Незалежності, метро на Троєщину поки тільки на папері

Автор: RBC.UA
Станцію метро "Теремки" швидше за все не здадуть до Дня Незалежності України, 24 серпня. Про це сьогодні повідомив заступник голови КМДА Михайло Кучук, передає кореспондент РБК-Україна.

Станцію метро "Теремки" швидше за все не здадуть до Дня Незалежності України, 24 серпня. Про це сьогодні повідомив заступник голови КМДА Михайло Кучук (на фото), передає кореспондент РБК-Україна.

"Я не можу сказати, що ми встигнемо до Дня Незалежності відкрити станцію "Теремки". Дуже хочемо, але, на жаль, не вистачає фінансування. Там роботи і багато заборгованості вже є в бюджеті", - зазначив Кучук, висловивши надію, що станцію все ж вдасться завершити в 2013 р.

Він додав, що якихось серйозних дій з будівництва метро на Троєщину до кінця року не передбачається.

"Хочемо перейти на гілку метро на Троєщину і почати будівництво в Подільському районі... Однак через відсутність фінансування яких-небудь серйозних дій в цьому році не очікується", - повідомив Кучук.

Також він зазначив, що відчувається брак фінансування на роботи на Поштовій площі.

Нагадаємо, раніше нову станцію київського метро "Теремки" планували відкрити в травні 2013 р., потім відкриття перенесли на День Конституції, 28 червня, а потім - на День Незалежності 24 серпня.

Як відомо, в бюджеті Києва на 2013 р. закладено 600 млн грн на будівництво метро на Троєщину та Теремки (по 300 млн грн для кожного з напрямків).

Будівництво четвертої гілки Київського метрополітену в напрямку житлового масиву Вигурівщина-Троєщина є одним з пріоритетних завдань у "Стратегії розвитку міста Києва до 2025 р.".

Четверта лінія метрополітену дозволить вирішити транспортну проблему для близько 500 тис. мешканців лівобережних районів Києва (Деснянського та Дніпровського), зокрема, житлових масивів Воскресенка, Райдужний, Вигурівщина-Троєщина, а також забезпечить швидкий транспортний зв'язок цих районів з правобережною частиною міста. Проект метро на Троєщину передбачає будівництво 12 нових станцій.

Транспортна мережа Київського метрополітену на даний момент складається з 3 ліній, 50 станцій з експлуатаційною довжиною ліній 65,18 км Питома вага пасажироперевезень Київським метрополітеном в загальному обсязі перевезень усіма видами міського пасажирського транспорту складає більше 50%. За день метрополітен перевозить в середньому 1,3 млн осіб.

До 2025 р. в Києві планується побудувати 30 нових станцій метро.

Пасажиропотік Київського метрополітену в 2012 р. досяг чотирирічного максимуму - 526,7 млн пасажирів, але не вийшов на докризовий рівень.

У минулому році збиток КП "Київський метрополітен" склав 345 млн грн, що на 7,6% більше збитку в 2011 р. на рівні 320,7 млн грн. В І кварталі 2013 р. збиток столичної підземки зріс на 18,1%, склавши 106,8 млн грн.