ua en ru

"Київавтодор" не готовий до майбутньої зими, - ДАІ

Київ поки не готовий до майбутньої зими, запасів піску і солі в комунальних підприємствах недостатньо, а снігоприбиральна техніка вимагає ремонту. Такі невтішні результати жовтневої перевірки, проведеної столичною Державтоінспекцією.

Київ поки не готовий до майбутньої зими, запасів піску і солі в комунальних підприємствах недостатньо, а снігоприбиральна техніка вимагає ремонту. Такі невтішні результати жовтневої перевірки, проведеної столичною Державтоінспекцією, передають "Подробиці".

Фотогалерея: "Березневий вік-енд у Києві - снігопад, пробки і надзвичайна ситуація"

Протягом жовтня ДАІ проводила огляд доріг і підрозділів "Київавтодору". Однак найголовнішою проблемою на столичних вулицях, на думку даішників, залишаються ями. Самі шляховики запевняють, що закуповують піщано-сольові суміші (на даний момент закупили лише третину від їх необхідної кількості) і ремонтують техніку. Остання, за даними "Київавтодору", з'явиться на дорогах ще до того, як випаде сніг - щойно Гідрометцентр повідомить про заметіль. А от як бути з ямами - так і не вирішили, оскільки на ці цілі немає грошей.

"Нам необхідно від 18 млн квадратних метрів доріг у Києві виконати як мінімум 5%. Це становило б десь близько 400 млн (грн). На сьогоднішній день поки коштів немає. Ще буквально тиждень можна буде проводити ремонтно-будівельні роботи, цей необхідний мінімум ми зробимо, але мова вже не йде про планові показники", - зазначив заступник голови "Київавтодору" Володимир Рожнятовський.

Як повідомляє "5 канал", майже 80% снігоприбиральної техніки міста зараз перебувають у несправному стані. Загалом на балансі "Київавтодору" налічується 278 машин.

Фотогалерея: "Снігопад вивів співробітників ДАІ і ДержНС на посилене чергування"

Зазначається, що столичні комунальники не встигли запастися паливно-мастильними матеріалами. Проте в ДАІ сподіваються, що до початку зимового сезону ситуація зміниться на краще.

"Проводяться ремонтні роботи цього технологічного транспорту і механізмів, якими безпосередньо здійснюється снігоприбирання або обробка протиожеледними матеріалами. На даний час здійснюється закупівля піску, солі та фрикційних сумішей. Виконуються роботи з ліквідації ям на даний час у тих місцях, де справді є небезпечні ділянки", - заявив начальник відділу управління ДАІ МВС у Києві Олександр Буряк.

Напередодні "Київавтодор" закупив 51 тис. т технічної солі. Зараз в наявності "Київавтодору" є 10200 т піску, 1700 т солі (залишок з минулого сезону) , 400 т фрикційних матеріалів і 500 т піщано-соляної суміші. Як повідомлялося раніше, підприємства корпорації підготували для зберігання протиожеледних посипальних матеріалів 14 ангарів - солесховищ.

Як відомо, сіль для посипання доріг у Києві в зимовий період мають доставити до 1 листопада. Додамо, що у столиці з 1 листопада снігоприбиральна техніка буде чергувати цілодобово.

Фотогалерея: "Смішні картинки київського снігопаду-2013"

Нагадаємо, березневий снігопад-2013 обернувся колапсом для транспортної системи Києва. Столиця простояла у пробках майже добу з п'ятниці на суботу. Понеділок був оголошений вихідним для того, щоб полегшити роботу комунальних служб, однак це не знизило рівень пробок, які досягали 10 балів. У зв'язку із цим до Києва знову обмежили в'їзд вантажного транспорту.

У Києві та столичній області негода розпочалося 22 березня. До вечора п'ятниці вона набула характеру надзвичайної ситуації - єдиним працездатним видом громадського транспорту залишилося метро, на дорогах утворилися багатокілометрові і багатогодинні затори. Реакцію міської влади в опозиції назвали недостатньою і запізнілою.

Стихія стихла в неділю вранці. Це дало можливість частково відновити рух громадського транспорту. Такої кількості опадів за період метеорологічних спостережень протягом зимового періоду взагалі не спостерігалося з 1881 р.